Laid Scrims Manufacturer and Supplier

RUIFIBER MEXICO-EXPO GUADALAJARA 09-11 2021

L'Uffiziu di Shanghai Ruifiber Messicu assiste à l'Expo Guadalajara l'11 di settembre di u 2021.

L'Expo Naziunale Ferretera serà un simposiu internaziunale chì serà assistitu da millaie di cummircianti è cummercianti di u mondu di l'arena internaziunale.Serà accoltu un gran numaru di cummircianti da i diversi settori di a fabricazione è di a merchandise.Queste presentazioni includenu arnesi, materiale è accessori di gas è fontaneria, forniture di giardinaggiu, meccanismi di sicurità è di sicurità è assai di più.

SHANGHAI RUIFIBER MEXICO OFFICE IN EXPO GUADALAJARA (2) SHANGHAI RUIFIBER MEXICO OFFICE IN EXPO GUADALAJARA (3) SHANGHAI RUIFIBER MEXICO OFFICE IN EXPO GUADALAJARABenvenuti à visità noi!
Shanghai Ruifiber Industry Co., Ltd.Hè spicializata in a pruduzzione di fibra di vetru è i so prudutti cunnessi, Metals & construction materials.The dipartimentu di vendita di a cumpagnia situata in u distrittu Baoshan, a cità di Shanghai.Hè solu 41,7 km da l'aeroportu internaziunale di Shanghai PU dong è à circa 10 km da a stazione di treni di Shanghai.

In 2017, avemu impurtatu a macchina Germania è divintatu u primu fabricatore Chinese per Nov-tessuti Reinforcement è Laminated Scrim.

I prudutti principali anu passatu l'ispezione di qualità internaziunale da SGS, BV etc.

I nostri prudutti rispondenu à a dumanda di u mercatu internaziunale, i principali mercati sò i Stati Uniti, Canada, Sudamerica, Mediu Oriente, India è Cina, etc.

Shanghai Ruifiber Industry Co., Ltd constantemente migliurà a gestione di a pruduzzione è u livellu di vendita, è strive à diventà una fabricazione è un distributore di fibra di vetro di prima classe domestica, famosa in u mondu.

 

Laid Scrim hè un tessulu di rinforzu à u costu fattu di filatu di filamentu cuntinuu in una custruzzione di maglia aperta.
U prucessu di fabricazione di scrim laid unisce chimicamente i filati non-tessuti inseme, rinfurzendu u scrim cù caratteristiche uniche.

Alta tenacità, Flessibule, Resistenza à a Tensile, Bassu retrazione, Bassu allungamentu, Ignifugu, Ritardante di fiamma, Impermeabile, Resistente à a corrosione, Termosaldabile, Autoadesivo, Amichevule à a resina epossidica, Decomponibile, Riciclabile ecc.

Laid scrim hè assai ligera, u pesu minimu pò esse 3-4 grammi solu, questu salva u grande percentu di materia prima. Pudemu più machini in pruduzzione, ponu cumplettamente i vostri bisogni per a consegna puntuale.

 

Laid scrim hè assai ligeru, u pesu minimu pò esse 3-4 grammi solu, questu salva u grande percentu di materia prima, è pisanti pò esse circa 100 grammi.

Le fil de trame et le fil de chaîne s'appuyant l'un sur l'autre, l'épaisseur de l'articulation est presque identique à l'épaisseur du fil lui-même.U gruixu di tutta a struttura hè assai uniforme è assai magre.

Perchè a struttura hè ligata da l'adesivu, a dimensione hè fissa, mantene a forma.

Parechje dimensioni sò dispunibuli per i scrims laid, cum'è 3 * 3, 5 * 5, 10 * 10, 12.5 * 12.5, 4 * 6, 2.5 * 5, 2.5 * 10 etc.

4x4 550 dtex

6,25 x 12,5 10 x 10 mm steccato 12,5 x 12,5 CP2.5X10PH

Ruifiber fa scrims speciali per ordine per usi è applicazioni specifichi.Queste scrims ligate chimicamenti permettenu à i nostri clienti di rinfurzà i so prudutti in una manera assai ecunomica.Sò pensati per suddisfà e richieste di i nostri clienti, è per esse altamente cumpatibili cù u so prucessu è u so pruduttu.
Sapete quantu campi estensivi per l'applicazione di Laid Scrims? Sapete quantu grande mercatu di Laid Scrims aspetta per sviluppà?

Sè vo site interessatu in Laid Scrims è cunnessu à u so mercatu;

Sè vo circate un fabricatore qualificatu di Laid Scrims;

Semu sempre quì, per aiutà vi per ogni suluzione di rinforzu !

Avemu impurtatu macchine di primu livellu da Germania è assemblatu una linea di pruduzzione nova di Laid Scrims!

Semu u più grande fornitore di Laid Scrims in Cina!

In Cina, simu a prima cumpagnia à furnisce i scrims laid.In 2018, avemu principiatu a nostra pruduzzione di massa.

Semu u putente fabricatore è fornitore cù più di deci anni di sperienza!

Per esse e vostre suluzioni di rinforzu prufessiunale è u famosu fornitore di scrims laid in u mondu.

Shanghai Ruifiber, u vostru specialista di suluzione di rinforzu!

Semu sempre à circà novi partenarii di sviluppu chì volenu spiegà a nostra gamma di prudutti è creà qualcosa di novu inseme.
I nostri scrims ponu truvà u so usu in una quantità di applicazioni. Benvenuti à visità Shanghai Ruifiber, uffizii è impianti di travagliu, à a vostra prima cunvenzione.——www.rfiber-laidscrim.com

Tempu di pubblicazione: 17-sep-2021
Chat in ligna WhatsApp!