Laid Scrims Manufacturer and Supplier

Ricerca nantu à scrims posati per l'applicazione di pavimenti

Vestiti di maglia di fibra di vetro Laid Scrims per pavimenti in PVC5

Ci sò parechji tippi di pavimenti, cumpresi pavimenti in bobina, pavimenti in fogli, pavimenti in legnu, etc. Avà un gran numaru di clienti di fabricazione di pavimenti ci sceglienu.A causa di u cambiamentu di temperatura, l'espansione termale è a cuntrazione di u friddu, i prublemi cumuni di u pavimentu sò spessu accaduti, aghjunghjendu scrims laid, ponu riduce assai questi prublemi, cum'è rolling up, warping, bubbles etc.

Vestiti di maglia di fibra di vetro Laid Scrims per pavimenti in PVC6

I pavimenti sò divisi in materiali homogeni è eterogenei.Per i pavimenti di materiali eterogenei, u stratu superiore è u fondu sò materiali diffirenti, cù Ruifiber laid scrims cum'è u stratu intermediu pò ghjucà un bonu rolu in a cunnessione di tutti i strati.L'allungamentu di a fibra di vetru hè chjuca, chì hè assai bona per unisce a capa resistente à l'usura di a superficia è a capa di fondu è ùn si strappa facilmente.Per u compostu di pavimenti in bobina, a fibra di vetru pusata scrim cù aglutinante PVC hè assai populari.Ruifiber pò persunalizà e dimensioni è specificazioni, a larghezza massima avà pò ghjunghje sin'à 3,3 metri.

Tissu in fibra di vetro Laid Scrims per pavimenti in PVC1

U pavimentu di materiale in spirale, soprattuttu utilizatu per u pavimentu di sport, cunnisciutu ancu com'è pavimentu di schiuma, hè fabricatu da u prucessu di produzzione di scraping and coating.I strati superiori è inferiori sò relativamente morbidi è furmati da a macchina extruder.

Tissu in fibra di vetro Laid Scrims per pavimenti in PVC3

Sheet floor, cum'è u pianu di serratura, adopra u prucessu di calandra, è i strati superiori è inferiori sò fatti di materiali plastichi solidi.By melting at high temperature, i strati supiriuri e suttana sò ligatu, Ruifiber laid scrim mesh assicuratevi chì u ligame hè assai fermu.A struttura di tissutu mat ùn hè micca cusì adattatu.

Tissu in fibra di vetru Laid Scrims per pavimenti in PVC5

In a zona di u nordu, u pavimentu di legnu cù u riscaldamentu di u pavimentu hè spessu usatu, cusì esigenze più altu per a resistenza di u calore sò presentati.Ruifber laid scrim hè una bona suluzione per utilizà cum'è a capa media.

 

In più, tappettu bluccatu, moquette tessuta, strata di rinforzu nantu à u spinu, pò ancu aduprà Ruifiber laid scrims per furmà a struttura più forte.

 

Shanghai Ruifiber hè impegnatu à furnisce i clienti cù più prudutti è un serviziu megliu!

Produzione di massa Ruifiber 2 Ruifiber Laid Scrim Machine (5) Produzione di massa Ruifiber 1

Benvenuti à cuntattateci!Ruifiber, u vostru specialista di suluzione di rinforzu !

 

 


Tempu di pubblicazione: Jul-10-2020
Chat in ligna WhatsApp!