Laid Scrims Manufacturer and Supplier

Cumu migliurà u PVC FLOOR?

Scrim hè un tessulu di rinforzu à u costu fattu di filatu di filamentu cuntinuu in una custruzzione di maglia aperta.U prucessu di fabricazione di scrim laid unisce chimicamente i filati non-tessuti inseme, rinfurzendu u scrim cù caratteristiche uniche.

Ruifiber fa scrims speciali per ordine per usi è applicazioni specifichi.Queste scrims ligate chimicamenti permettenu à i nostri clienti di rinfurzà i so prudutti in una manera assai ecunomica.Sò pensati per suddisfà e richieste di i nostri clienti, è per esse altamente cumpatibili cù u so prucessu è u so pruduttu.

3x3 5x5 10x10

Avà tutti i principali manufacturi domestici è stranieri applicanu scrim laid cum'è a capa di rinforzu per evità l'articulazione o bulge trà i pezzi, chì hè causatu da l'espansione di u calore è a cuntrazione di i materiali.

Altri usi: Pavimenti in PVC/PVC, Moquette, Piastrelle in moquette, Piastrelle in ceramica, mosaicu di legnu o di vetru, Parquet in mosaicu (incollatura di a parte inferiore), Interni è esterni, piste per sport è parchi di ghjocu

Pavimentu in PVC cù scrim PAVIMENTO PVC pavimentu di PVC

Stu pruduttu cumplessu hè un ligame in fibra di vetru è velu di vetru.U scrim in fibra di vetro hè fabbricatu da l'unione chimica di filati non-tessuti, rinfurzendu u scrim cù caratteristiche uniche.Prutege i materiali di u pavimentu da l'espansione o a diminuzione cù e variazioni di temperatura è umidità è aiuta ancu cù a stallazione.

Features:
Stabilità dimensionale
Forza di trazione
Resistenza à u focu

Diverse combinazioni di filati, leganti, dimensioni di maglia, tuttu hè dispunibule.Per piacè sentite liberu di fà sapè s'ellu avete più esigenze.Hè u nostru grande piacè di esse i vostri servizii.

 

Ampia applicazione, cum'è rinforzu di fogli d'aluminiu, fabricazione di tubi GRP / FRP, energia eolica, nastri adesivi rinforzati con scrim, telone rinforzato con scrim, composti per pavimenti, compositi mat, carta medica rinforzata con scrim, industria Prepreg, etc.

 

Sì avete qualchì quistione nantu à a suluzione di rinforzu, cumu si usa u scrim?Sentite liberu di cuntattà Shanghai Ruifiber, saremu felici di cunsiglià è di discussione.

 

Per più infurmazione nantu à i nostri prudutti di scrims, fate un ochju à u nostru situ webwww.rfiber-laidscrim.comèpagine di u produttu.


Tempu di post: 20-aug-2021
Chat in ligna WhatsApp!