Laid Scrims Manufacturer and Supplier

Cosa da inspeccionà per i scrims laid?

Laid scrim hè principarmenti utilizatu in a fabricazione di tubi, laminazione di fogli d'aluminiu, laminazione di pavimenti, prepregs, cinta adesiva, telone è altri prudutti cumposti, ghjucanu u rolu di quadru per u pruduttu finitu.A causa di l'usu di l'equipaggiu di pruduzzione avanzatu è u prucessu di posa unicu, paragunatu à i prudutti tradiziunali, hè più liggeru, più economicu, più stabile in struttura, più altu in forza di tensione, è u pruduttu finitu dopu a laminazione risolve ancu perfettamente l'articulazione di a superficia di esse irregolari.Cum'è u fabricatore di scrim laid, chì travagliu di ispezione hà Shanghai Ruifiber quandu i prudutti sò pronti?

Ruifiber hà stallatu scrims inspeccione l'equipaggiu

L'ispezione include: u pesu per unità, a densità di u warp, a densità di trama, a forza di rottura è u tassu di ritenzione di resistenza à l'alkali (solu materiale in fibra di vetro), è ancu l'apparenza.L'apparizione includenu parechji articuli, mancanza di warp è trama, saccu deformazione cuncave convex, incisione o lacrime, maglia unclear, macchie, curling irregolari, sundries, etc. Ci hè ancu unu di i testi più impurtanti, chì hè di selezziunà aleatoriamente un certu. proporzione di i prudutti in i merchenzie in massa è ricontrollate manualmente per vede s'ellu ci hè una situazione chì ùn pò micca esse unwrapped successu per i rotuli.

Sempre chì sti prughjetti sò tutti qualificati, allora i vostri prudutti di scrims disposti anu un assicuranza di qualità autorita.

 

Scheda tecnica per esempiu:

Materiale tissu: tex/dtex

Struttura: pianura/tessuta

Costruzione di filati di ordito e trama: mm/inch/cm

Peso: g/m2

Forza di rottura (direzzione di a macchina): N / 5cm

Forza di rottura (direzzione croce di a macchina): N / 5cm

Allungamentu à a rottura (direzzione di a macchina): %

Allungamentu à a rottura (direzzione transversale di a macchina): %

Larghezza: m

Max.lunghezza rotulu: m

 

Benvenuti à cuntattateci per una specificazione più dettagliata per i mudelli individuali di scrims laid.

www.rfiber-laidscrim.com


Tempu di Postu: Apr-23-2021
Chat in ligna WhatsApp!