Laid Scrims Manufacturer and Supplier

Grazie per a visita di Shanghai Ruifiber in DOMOTEX ASIA / CHINA FLOOR 2020 & CHINA COMPOSITES EXPO 2020 (SWEECC)

DOMOTEX ASIA (CHINA FLOOR 2020)

DOMOTEX ASIA (CHINA FLOOR 2020) (5)

 

CHINA COMPOSITES EXPO 2020 (SWEECC)

 

CHINA COMPOSITES EXPO 2020 (SWEECC) (2)

 

CHINA COMPOSITES EXPO 2020 (SWEECC) (3)
Da u 31 d'Aostu 2020 à u 4 di Settembre 2020, Shanghai Ruifiber hà assistitu à a DOMOTEX ASIA/CHINA FLOOR 2020 & CHINA COMPOSITES EXPO 2020 (SWEECC) in Shanghai, Cina.

Shanghai Ruifiber fucalizza nantu à l'industria di scrims laid per più di deci anni, i nostri prudutti principali sò Laid Scrims, Fiberglass Tapes, Joint Tapes, Fiberglass Grinding Wheel Mesh è Corner Beads, etc.

"CHINA COMPOSITES EXPO", un avvenimentu annuale chì copre tutta a catena di l'industria di i materiali compositi, una festa cuncentrata nantu à u futuru è u cuncettu di sviluppu di l'industria, è una mostra di tecnulugia prufessiunale di materiali compositi cù a più grande scala è l'influenza più vasta in u settore. A regione Asia-Pacificu, hè stata cunclusa cù successu in a Sala di Esposizione di l'Expo Mondiale di Shanghai u 4 di settembre di u 2020.

À l'invitu di l'urganizatori, Shanghai Ruifiber Industry Co.,Ltd.apparsu à u stand B2728 di a sala 2 di a 26th China International Exhibition Materials Composite.

L'Expo hà attiratu più di 660 imprese da 21 paesi è regioni in u mondu, cù una grande popularità è un flussu infinitu di visitatori.Pigliendu sta occasione, l'elite di vendita di Shanghai Ruifiber anu una cumunicazione piacevule cù parechji clienti, in modu di approfondisce a so bona impressione in Ruifiber laid scrims è cresce più clienti potenziali.

Per risponde à e diverse esigenze di i clienti, l'elite di vendita introduce attivamente i prudutti à i novi clienti è furnisce suluzioni generale per una risoluzione efficace di i prublemi;à u stessu tempu, anu più cumunicà cù i vechji clienti, scopre attivamente u modu di a cooperazione futura, è prumove a cuuperazione dopu.

Dopu à i sforzi incessanti di tutti i membri di u dipartimentu di vendita, l'esibizione di 3 ghjorni ùn hè micca solu ricivutu quasi 100 clienti destinati (oltre l'aspettazione).À u listessu tempu, hà rinforzatu ancu a reputazione internaziunale è l'imaghjini di Shanghai Ruifiber laid scrims è altri prudutti di fibra di vetro.
Grazie per a visita di Shanghai Ruifiber.Ci si vede l'annu prossimu !
www.rfiber-laidscrim.com
www.ruifiber.com


Tempu di pubblicazione: 11 settembre 2020
Chat in ligna WhatsApp!