A Festa di e Lanterne Cinesi, cunnisciuta ancu cum'è a Festa di e Lanterne, hè una festa tradiziunale cinese chì marca a fine di e celebrazioni di u Capu d'Annu Lunare. Hè u quindicesimu ghjornu di u primu mese lunare, chì quest'annu hè u 24 di ferraghju 2024. Ci sò diverse attività è usanze per celebrà sta festa, ciò chì ne face una festa impurtante è culurita in a cultura cinese. In questu articulu, presenteremu l'urighjini di aFesta di e Lanterne Cinesiè scopre e diverse attività chì si svolgenu durante stu festivale.
A Festa di e Lanterne Cinesi hà una storia di più di 2000 anni è hè radicata in antichi usi è folclori. Una di e legende più populari nantu à sta festa hè a storia di un bellu acellu di u celu chì hè vulatu in terra è hè statu tombu da i cacciadori. In rappresaglia, l'Imperatore di Giada da u celu hà mandatu un stormo d'acelli in u mondu umanu per distrughje u paese. L'unichi modi per fermà li sò di appiccà lanterne rosse, accende fuochi d'artificiu è manghjà palle di risu, chì sò cunsiderate u cibu preferitu di l'acelli. Questu hà furmatu a tradizione di appiccà lanterne è di manghjà palle di risu glutinoso durante a Festa di e Lanterne.
Una di l'attività principali durantea Festa di e Lanternemanghja palle di risu glutinoso, chì sò palle di risu glutinoso ripiene di pasta di sesamo, pasta di fagioli rossi o burro d'arachidi. Queste palle di risu glutinoso tonde simbulizeghjanu a riunione di famiglia è sò un spuntinu tradiziunale durante e vacanze. E famiglie si riuniscenu spessu per fà è manghjà palle di risu glutinoso, chì aumenta u spiritu di riunione è armunia.
Un'altra attività pupulare durante a Festa di e Lanterne hè di visità e fiere di i templi, induve a ghjente pò gode di spettaculi folclorichi, artigianatu tradiziunale è deliziosu cibu lucale. A fiera hè una celebrazione vivace è culurita, cù lanterne di tutte e forme è dimensioni chì decoranu e strade è musica tradiziunale cinese chì riempie l'aria. I visitori ponu ancu assiste à spettaculi tradiziunali cum'è e danze di u dragone è di u leone, chì si crede chì portanu furtuna è prosperità.
A Festa di e Lanterne Cinesihè celebratu micca solu in Cina, ma ancu in parechje cumunità cinesi in u mondu sanu. In l'ultimi anni, attività folcloristiche è culturali chì celebranu feste sò state urganizate in tutta a Cina, attraendu grandi folle è mettendu in mostra u riccu patrimoniu è e tradizioni di u populu cinese. U festivale hè diventatu una piattaforma per u scambiu culturale è un avvenimentu culturale impurtante nantu à a scena mundiale.
Mentre aspittemu cun impazienza u prossimu Festival di e Lanterne Cinesi u 24 di ferraghju 2024, prufittemu di sta occasione per immergerci in e ricche tradizioni è usanze trasmesse di generazione in generazione. Ch'ella sia per tastà deliziose palle di risu glutinoso cù a famiglia, fighjà spettaculari danze di dragoni è leoni, o maravigliassi di e belle esibizioni di lanterne, ci hè qualcosa per tutti per gode di sta stagione di vacanze. Lasciamu tutti noi...Ruifiberu persunale, celebra inseme a Festa di e Lanterne è prumove u spiritu d'unità, prosperità è eredità culturale.
Data di publicazione: 23 di ferraghju 2024
