Laid Scrims Manufacturer and Supplier

COME PUDEMU MIGLIORARE I VOSTRI NASTRI ?

Scrim hè un tessulu di rinforzu à u costu fattu di filatu di filamentu cuntinuu in una custruzzione di maglia aperta.U prucessu di fabricazione di scrim posate unisce chimicamente i filati non-tessuti, rinfurzendu u scrim cù caratteristiche uniche.

1.Stabilità dimensionale
2.Forza di Tensile
3.Alkali resistenza
4.Tear resistenza
5.Resistenza à u focu
Proprietà 6.Anti-microbial
7.Resistenza à l'acqua

2.5x5 2,5 x 10 4x6

Cum'è parte di u nostru serviziu apposta, pudemu persunalizà i nostri scrims per risponde à i vostri bisogni.I nostri scrims puderanu esse u cumpunente mancante chì rende i vostri nastri adesivi più forti è più costuali.

Cum'è una urganizazione in evoluzione, proattiva, i nostri squadre di vendita è tecniche cercanu continuamente à migliurà i prudutti adesivi esistenti è travaglià cù i clienti per risponde à i so bisogni cambianti è i bisogni di sviluppu.

1. SCEGLIE U VOSTRE SCRIM

Offriamu una varietà di scrims ligeri è di scrims tissuti cù una custruzzione aperta fatta di poliester è vetru.Per esigenze spiciali, offremu filati tessuti pesanti o filati più esotici cù proprietà uniche, cum'èvetru, poliester, nylon, polipropilene, PTFE, aramide, metallu, argentu, acciaio inox,è più.Sè ùn site micca sicuru di quale scrim risponde megliu à i vostri bisogni, dumandateci!

2. SELEZIONA I VOSTRI PROPRIETÀ UNIQUE

A nostra squadra di Ricerca è Sviluppu hè sempre pronta per una sfida.Semu felici di pensà fora di a scatula quandu si tratta di sviluppà un rinforzu adesivo chì risponde à i vostri bisogni.

3. RINFORZA A TUA TAPE

Una volta avemu accunsentutu nantu à u scrim di rinforzu chì travaglia megliu per a vostra applicazione, puderà utilizà stu cumpunente per creà una cinta adhesiva più forte è più durable.

cumu pudemu migliurà i vostri nastri (4) migliurà a cinta Rete di poliester Scrims per Nastri Adesivi in ​​Imballaggio (4) migliurà a cinta

Semu sempre à circà novi partenarii di sviluppu chì volenu spiegà a nostra gamma di prudutti è creà qualcosa di novu inseme.U vostru prughjettu di cinta adhesiva hè impurtante per noi, è u nostru scopu hè di creà qualcosa chì si ferma cun voi è a vostra squadra per ottene un risultatu d'alta qualità.I nostri scrims ponu truvà u so usu in parechje applicazioni.

Benvenuti à visità Shanghai Ruifiber, uffizii è impianti di travagliu, à a vostra prima cunvenzione.——www.rfiber-laidscrim.com

 


Tempu di post: 27-aug-2021
Chat in ligna WhatsApp!