Laid Scrims Manufacturer and Supplier

Festival di Primavera di CNY - Ruifiber ospita attività annuale festiva

Cum'è un capu in l'industria di rinforzu compositu impermeabile,Shanghai Ruifiber Industry Co., Ltdcelebra u New Year Chinese (CNY) cù una attività annuale vivace, favurendu un spiritu di unità è gioia trà a so forza di travagliu globale.Stu avvenimentu dinamicu ùn solu riflette l'impegnu di a cumpagnia per l'eccellenza, ma ancu sottolinea a so dedizione à cultivà una cultura di squadra vibrante è impegnata.

Introduzione di a cumpagnia:Shanghai Ruifiber Industry Co., Ltdsi trova in prima linearinforzu compositu impermeabilesettore, serve a clientela in u Mediu Oriente, l'Asia, l'America di u Nordu è l'Europa.A cumpagnia hè spicializata in a pruduzzioneRete di poliester / scrim dispostu, un cumpunente essenziale in diverse applicazioni cumposti cum'è l'impermeabilizazione di tetti, l'imballaggio di pipeline in fibra di vetro,rinforzu di cinta, compositi di fogli d'aluminiu, è cumposti mat.Rinumata cum'è u pioniere in a produzzione indipendente di scrim in Cina, Ruifiber opera u so propiu stabilimentu di fabricazione cù cinque linee di produzzione in Xuzhou, Jiangsu, assicurendu prudutti di rinforzu di alta qualità per diverse applicazioni.

Celebrazione di u Festival di Primavera: Aieri, tutta a squadra di Ruifiber si riunì per una attività annuale animata, piena di energia festiva è camaraderia.L'avvenimentu hà presentatu attività tradiziunali, cumprese a preparazione di gnocchi fatti in manu è tangyuan (balle di risu dolce), una festa comunale di poti caldi, spettacoli animati di canti è balli, è u scambiu di rigali generosi, favurendu un sensu di unione è celebrazione.

Applicazioni è Vantaghji di u Produttu: A rete di poliester di Ruifiber / scrim laid plays un rolu vitale in rinfurzà i materiali compositi, furnisce forza è durabilità in una multitùdine di applicazioni.I so vantaghji unichi include:

1. Diversi Applicazioni: U scrim laid hè integrale à diverse applicazioni composite, chì furnisce un rinforzu robustu per l'impermeabilizazione di u tettu, l'imballaggio di pipeline in fibra di vetro, u rinforzu di cinta, i composti di fogli d'aluminiu è i cumposti mat, cuntribuiscenu à a longevità è a prestazione di strutture composite.

2. Innuvazione Pioneering: a distinzione di Ruifiber cum'è u primu pruduttore indipendente di scrim in Cina mette in risaltu u so impegnu à l'innuvazione, offre suluzioni d'avanguardia chì elevanu a qualità è l'affidabilità di i materiali compositi, stabiliscendu novi standard in l'industria.

3. Quality-Centric Manufacturing: u stabilimentu di pruduzzione di a cumpagnia in Xuzhou, dotatu di cinque linee di produzzione di punta, significa una dedicazione à a qualità è a coerenza, assicurendu chì i clienti ricevenu prudutti di rinforzu superiore chì allineanu cù i normi internaziunali.

A cumpagnia hà ancu annunziatu chì osservà u prossimu periodu di vacanze, cù l'impiegati disposti à gode di una pausa ben meritata finu à u 17 di ferraghju, ripigliendu l'operazioni u 18 di ferraghju.

L'attività annuale CNY vibrante di Ruifiber esemplifica a so visione di prumove una cultura di u locu di travagliu armoniosa è energizata, sustinuta da un impegnu cullettivu per l'eccellenza è l'innuvazione.Fortificà u spiritu di squadra è celebrendu u riccu patrimoniu culturale di u Festival di Primavera, Ruifiber hà u scopu di rinfurzà ancu a so pusizioni cum'è un capu di l'industria chì furnisce soluzioni di rinforzu compositu impermeabile di alta qualità à a so clientela globale.

RUIFIBER_CNY AVVISU DI VACANZA


Tempu di Postu: Feb-05-2024
Chat in ligna WhatsApp!